Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Valamikor tavasszal kezdődhetett. Akkor még azt hittem, hogy a kimerültség miatt van, de mostanra már mindennapossá és egyben elviselhetetlenné vált. Eleinte még jókat röhögtünk rajta, de már csak mások számára vicces, nekik is általában csak első hallásra. A jelenség röviden a következő. Éjszaka, illetve már a hajnali órákban felébredek, hogy ki kell mennem a wc-re. Felülök az ágyban, kirakom a lábaimat, de mire felállnék már újra alszom. 15-20 perc után valamennyire magamhoz térek, de ez csak épp arra elegendő , hogy eldöntsem kimegyek, vagy visszafekszem. Ha előbbi mellett döntök, akkor garantált, hogy a wc-n alszom el, ami azért is kellemetlen, mert rövid idő alatt feltör a deszka és elzsibbadnak a lábaim is. Tavasszal, amikor itt voltak a szüleim, apám teljesen megrettent amikor a fürdőben talált a wc-n szunyókálva. Mostanra ez már mindennapossá vált és olyan mértékben súlyosbodott, hogy töki elmondása alapján (mert én nem emlékszem) a minap már négykézláb is elaludtam. Felébredtem ugyanis, hogy bevackoljam magam az ágyban és megigazítsam a párnám, de mire azt megfelelő pozícióba helyeztem már újra aludtam. Szóval basz van. Érdekes, mert fizikai fáradtságot nem érzek. Nagyjából ennyi.

Tegnap aztán bementem a főnökömhöz, hogy megmondjam szükségem van pár napra, hogy kivizsgáltassam magam a fentiek miatt. Mikor elmeséltem neki, nem tört ki hahotázásban, hanem megrémült és megkérdezte van-e orvosom. Honnan lenne? Csak házi és fogorvossal volt eddig dolgom. Mire választ adtam már kereste is a belgyógyásza elérhetőségeit és a következő percben tárcsázta. Hétfőn 8.30-kor van jelenésem Dr. Roman(o)-nál. Ő majd talán mond valami okosat. Addig is marad az ébrenalvás. Még szerencse, hogy sosem kellett eddig annyira, hogy az ágyban mentem volna ki.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. augusztus 26. szombat.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr434262747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása