Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Nemtom' ki hogy van ezzel, de nekem iszonyú és holtig tartó parám a fogorvos. Vagyis azt hiszem egészen tegnapig az volt. Az történt, hogy 3 körül elkezdett iszonyúan nyilallni a bal felső 4-es. Titkon azt reméltem, hogy karácsonyig nem krepál be egy sem és akkor majd bejelentkezem egy generáloztatásra az otthoni dokihoz. Nem így lett. 5 körül már elviselhetetlen volt a fájdalom, ezért körbejártam a kollégákat angol ajkú fogorvos számáért könyörögve. Sajnos csak a középkeletiek voltak bent, így mindenki készséggel adta volna a németül remekül beszélő orvosok elérhetőségét. De hát én egy zahnartze-nál elveszett lennék, mint Schwartz Ármin a húsvéti körmenetben. A gyárból kilépve aztán eszembe jutott, hogy a sarkon van egy gyógyszertár. Gondoltam kérek egy halálos adag fájdalomcsillapítót és majd a parkban várom a véget. Aztán mire rám került a sor mégis inkább megkérdezem Pati Kushman-t, hogy tud-e a környéken jó dentairet- Egy perccel később már két telefonszámmal a kezemben álldogáltam az utcán. Az első számot tárcsáztam és két csöngés után rögzítő üzenete tudatta velem, hogy szabadságon vannak 25-ig , úgyhogy oldjam meg magam a problémát. Reményt vesztve nyomkodtam a billentyűket Dr. Azoulay-t keresve és egyszer csak felvette. Elmondtam, hogy ürzsansz van és meg akarok halni, segítenie kell. 8-ra adott időpontot, az még pont 2,5 óra gondoltam és hazajöttem. Két cataflammal enyhítettem a kínt. Az is megfordult a fejemben, hogy cseresznyepálesszel öblögetek, de mégis a józanság mellett döntöttem. Kb 20 perc elteltével már viselhetőbb volt a fájdalom. Lezuhanyoztam, átöltöztem és hívtam egy taxit. A diszpécser a telefonszám megadása után azonnal lökte a régi, ixellesi címet. Mondom nem oda, mert elköltöztünk. "ok, mi az új szám?" nincs új szám, hoztuk a régit - mondtam. Természetesen ezen megakadt és közölte, hogy kapcsolja egy kollégáját. Annak is elismételtem, mondanom sem kell, hogy továbbirányított. Végül a 4. operátornak sikerült felfognia, hogy elköltöztünk, de a telefonszámot hoztuk magunkkal. Mondom, Belgium! ezek után kész csoda, hogy a megbeszélt időben tényleg megérkezett a kocsi.

A tervezettnél 10 perccel korábban érkeztem a doktornő rendelőjéhez. Septiben elszívtam 2 cigit, elolvastam még pár oldalt Asher Lev örökségéből és becsengettem. Egy 45 év körüli kedves nő mosolygott az ajtóban és megkért, hogy várjak, így én örömmel süppedtem a bőrfotelbe. Egy idősebb úr volt nála, épp a számlát rendezték, majd kikísérte és behívott. Elmondtam mi a helyzet, nem szarozott, beparancsolt a székbe, jelmezt öltött és egy perccel később már a számban turkált. Röntgen kell és ideget fogunk ölni. -mondta. Megcsinálta a szárfotót, helyileg érzéstelenített, úgyhogy egy perc múlva már dőlt a nyálam, mint a barom, de már nem éreztem semmit. nagyon gyorsan és magabiztosan dolgozott. Közben folyamatosan beszélt. -Most ideiglenesen betömöm, de még kétszer vissza kell jönnöd. Ok- válaszoltam bizonytalanul, mert a bal arcom még mindig bénult volt. A fizetésnél kiderült, hogy én magyar vagyok, ő meg iszonyú korrekt, vagy 10 éves árlistával dolgozik. Ugyanis kevesebbet fizettem, mint 4 éve otthon, egy ugyanilyen beavatkozásért egy sztárfogorvosnál. Nem tudom, de valami azt súgja dr. Azoulay nem belga... (cím és telefonszám a szerkesztőségben)

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. augusztus 17. csütörtök.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr584262745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása