Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

 

Én tényleg nem vagyok az az anyósbaszogatós, panaszkodós rinya-meny. Okom és alkalmam sincs rá, hiszen amióta 1300 kmre élünk egymástól még azt is mondhatnám, hogy a kapcsolatunk harmonikus. Na jó, nem genyózok, mert nem volna tisztességes. Amikor az anyukám engem otthonról eltanácsolt, mert nem a megfelelő fiút választottam, akkor bizony az én, akkor még majdnemanyósom még befogadó nyilatkozatot is tett volna. Viszont az tagadhatatlan, hogy a természetünk nem azonos. Sőt, nem is vagyunk egyformák. Így lehetséges az, hogy míg én már gyerekkoromban is remekül boldogultam a műszaki cikkekkel, addig ő egy távirányítót és képtelen működtetni.Többek között ezért sem értem, hogy Tökinek hogyan fordulhatott meg a fejében az, hogy a mai napra odaadja a mobilt "anyukának".  Én mit sem sejtve hívogattam, de örökké ki volt kapcsolva. Aztán este végre elértem őket otthon. Anyósom vette föl. Mesélem neki, hogy mi van, Töki elérhetetlen. Erre ő: " Ja nálam volt a mobil, kért valami pin kódot, de én gondoltam leszarom és tárcsázni kezdtem a számunkat" Dejó-gondoltam. Csak két óra múlva derült ki, hogy kampec, mert a pukkot meg nem tudjuk, szóval kb 150 telószám ugrott Aki olvas azonnal dobjon egy mailt a koordinátáival.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. március 15. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr854262688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása