Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Kis, görög deputy tündérmackóval egyre közelebb kerülünk egymáshoz. Nem úgy! Egyszerűen csak most kezdjük egymás megismerni. Mióta tart a nyelvtanfolyam, azóta minden délután franciául üdvözlöm. Ez tetszik neki. Ma már fokoztam is és amikor megkérdezte hogy vagyok, azt mondtam melegem van. Nagyon igyekeztem, hogy a 7 betűből álló kifejezést ne rontsam el. A tanfolyam egyébként jó. Mostanra annyi az információ, hogy lassan képtelenség lesz feldolgozni. Csoporton belül elég komoly klikkesedés van. A szláv népek és a rest. Ide tartozik az osztrák állatorvos, Jürgen, aki minden órára annyira készül, hogy ma nagy zavarában még szülővárosának betűit is összekeverte. Aztán ott van Ted, az ír professzor. Hatalmas fazon, angolul beszél franciául és egy nap kb 4x említi a tradicionális ír sportot, a hurlinget. Vele és a másik magyar lánnyal szoktam beszélgetni a szünetben. Jó volna beiratkozni a folytatásra is, de ez csakis a főnökség jóindulatán múlik.

Töki munkáját átvette tegnap a landlord. Nagyon elégedett volt, fizetett és megbízást adott a folytatásra. Ez azt jelenti, hogy az elkövetkezendő napokban, hetekben nem lesz elmosogatva, beágyazva stb. Nem fogok vitatkozni ezeken az egyenként ötperces melókon, mert nem ér annyit az egész. Inkább megcsinálom, ha hazajöttem. Tudomásul kell vennem, hogy csak én nem fáradhatok ki a munkában, vagy megtanulom én is ignorálni a környezetem lepukkanását. Ezért még biztos kapok ha elolvassa, de úgy gondolom elég objektíven vázoltam a helyzetet. Pont egy blackjacket kell aludnom és otthon leszek. nagyon várom már azt a pár napot. Sajnálom, hogy Töki most nem tud jönni, de majd úgy intézzük, hogy idén még neki is legyen egy látogatása. Aztán tavasszal, ha már lesz autó, gátlástalanul furikázhatunk a két ország között.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. augusztus 18. csütörtök.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr54262605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása