Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Ma reggel arra ébredtem, hogy pihent vagyok és 30 éves. Mivel kevés fontosabb dolgot tudok elképzelni mint a szerelem és a gyerek, tegnap direkt nem csináltam számvetést, mert nem lenne igazságos és időszerű sem. Ugyanis a szerelem mellett sok mindent fel tudok mutatni, pl a bérletemet,viszont nincs még gyerekünk. Abban a tudatban, hogy talán még nem késtem le semmiről, kisétáltam a fürdőszobába és rendbe hoztam magam. Szokásommal ellentétben ma laza sminket tettem fel, semmi kihívó, nehogy így elmaszkírozva a portán feltartsanak. Az évszaknak megfelelő zubbonyt öltöttem és úgy döntöttem, hogy bár korom indokolttá tenné, eltekintek a titokzokni viselésétől. A ragyogóra suvickolt és mellmagasságban elhelyezett sütőben megnéztem magam és engedélyt adtam a TU-154-nek a felszállásra. Life must go on-gondoltam.

Hál' istennek 9 előtt 5 perccel már az irodában voltam. Nagy szerencse, ugyanis a kis görög deputtyom már bent volt. Puszikkal köszöntött és kérte a távolléte alatt elkészült névjegykártyáit. Nagyon helyes ember, jópofa családja lehet. Ezt abból gondolom, hogy az asszonyka üzenete a következő volt. " Let him know that the key is on the veranda under the brown cussion". Én átadtam, ha ezek után nem jut be,akkor nem tudok mit tenni. Vittem a népeknek bentre somlóit. Nagy sikere volt és erre való tekintettel Töki megismétli. Maradt még egy kicsi de azt Radjid szüleinek tartogatjuk.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. augusztus 1. hétfő.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr694262566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása