Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Egyáltalán nem alakulnak jól a dolgok, de remélem, hogy ez az utolsó nagyobb akadály ezen a nyáron. Említettem volt, hogy késik a fizetésem. Ma ebédszünetben betopogtam a banka, hogy felmarjam a péntekre ígért kártyámat és egyben felvilágosítást kérjek a számlámon történt esetleges pénzmozgásról. A bankfiók kicsi, többnyire 3-an dolgoznak + van egy libero, aki szerintem a fiókvezető és néha ő is beül a pultba. 3 hete nyitottam a számlát és kb ugyanennyi ideje igényeltem a kártyát is , mindkettőt a fent említett pasinál. Minden személyi dokumentumomat elkérte és másolatot készített belőle. Aztán megkezdődött a várakozás. Normális esetben 10 nap, amíg a kártya elkészül, legalábbis ezt mondták amikor igényeltem. Ennek tudatában múlt szerdán ismét bementem, de nem volt még kész, pedig ketten is keresték. Pénteken ismét bementem, hogy hátha. Semmi, azt mondták hétfő a tuti. Ma ismét megjelentem a szokott időben és érdeklődtem. Ezúttal ahhoz a hölgyhöz kerültem, aki eddig kimaradt a szórásból de vele most már teljes a lista, így boldogan elmondhatom, hogy megvolt az egész bankfiók. Na most Ő valamilyen hirtelen ötlettől vezérelve felhívta az illetékes osztályt. Kb 5 percig tartotta tök kussban a kagylót mire lett rá valakinek ideje. Sorry, it takes a while- mondta. Majd amikor letette, tágra nyílt csodálkozó szemekkel azt mondta, nem kapták meg az útlevelem másolatát. Mondom az kizárt, hiszen ő másolta le és csatolta a dokumentumokhoz- és közben Philiphe hátára mutattam. A nő sajnálta és megnyugtatott, hogy péntekig ideér az a vacak kis műanyag. Aham, péntekig-gondoltam. Ki vagyok segítve,amikor a csütörtöki public holidayt megtoldottátok egy nappal és nyitva sem lesztek.

Így telt az ebédszünetem, de mivel szeretem a végsőkig feszíteni a húrt, az irodába visszaérve felhívtam az Első fizetés irodát. Über nagyon kedves volt és sajnálattal közölte, hogy aki nem kerül be másodikáig a rendszerbe, annak manuálisan utalják. Hirtelen elképzeltem Sophiet amint manuálisan utal. Mindegy, hittem neki, mert azt mondta 14-én elutalták, így legkésőbb péntekig rajta kell, hogy legyen a számlámon. Megköszöntem és letettem. Ki vagyok segítve. Van pénzem, csak éppen úton. Az ünnep miatt pedig nagyon lájkli, hogy nem jutok hozzá jövö hétfő előtt. Zsa közben felajánlotta további kölcsön folyósítását. Dehát könyörgöm! És ha ő nem lenne?

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. július 18. hétfő.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr924262550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása