Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Nos, megrendeltem Fraque ajándékát. Nem mondhatom el, hogy mi az, mert akkor számára is kiderülne és akkor hová lenne a meglepetés? Természetesen ma este összevesztünk Tökivel, így már közel 4 órája nem szólunk egymáshoz. Szerinte: "rohadt bunkó" vagyok. Szerintem meg ő az. Így már indokolt, hogy miért választottuk egymást. Kurvára unom, hogy nem osztozik a parámban. Semmi sem érdekli és nem is segít. Ő máshogy látja, de én meg pont nem úgy. Na mindegy. Szereztem szponzort Brüsszelre. Minden sínen van, csak egy dolog aggaszt, Már 12 órája felraktam a hirdetést és még senki sem hívott. Para is still on.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. május 20. péntek.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr374262506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása