Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Mivel népszerű téma manapság a romasrác meséje nem kívánok hosszan beszélni róla. Egyet azért meg kell jegyeznem. Attól függetlenül, hogy a srácot nagyra tartom, nagyot vizsgázott még a közönség is. Én azt hittem el kell még telnie néhány évnek ahhoz, hogy felülemelkedjenek a faji hovatartozáson. De nem. És ne mondja senki, hogy bunda volt, hadd maradjak meg abban a hitben, hogy kezdünk felnőni.

Már szombaton is nehezen, csak szívószállal tudtam magamba tölteni a mojírtókat (by Fanni, amikor megkérdezte mit iszom, a mojitora, mutatva), de vasárnapra totál kész voltam. Tökinek próbáltam beadni, hogy valami beköltözött a torkomba. Hülyébbnél hülyébb ötleteim voltak. Felszippantottam a koktélokkal egy muslicát aki családot alapított a garatomban, vagy az elrágott mentalevélen tetvek laktak, akik mivel elpusztítottam otthonukat, így állnak bosszút. Végül abban maradtunk,hogy megfáztam. Ja, estére már csak a fülem nem volt bedugulva, de az sem váratott magára sokáig.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. május 5. csütörtök.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr384262486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása