Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Rejtély az Ampullákon - Medical exam (március 29.)

Kedden reggel 6-kor ébresztőt csörömpölt a telefon. 8-kor kellett jelentkeznem az orvosi vizsgálaton. Hihetetlen, hogy mennyire gyorsan ment. Kihúztam a sorszámom (92) és néhány perc múlva már szólítottak is. Igazoltam magam, kaptam egy angol nyelvű egészségügyi kérdőívet, egy vesetálban elhelyezett, vizeletminta tárolására alkalmas edényként, és 5 fiolát. Visszaültem a váróba, hogy szüleim és nem létező testvéreim egészségéről, védőoltásokról, kórházban töltött napokról nyilatkozzam. Majd a sorszámomat hallottam. Bevezettek egy fülkébe, felfeküdtem egy asztalra és a szakember a vénámat kezdte keresni. Tudtam, hogy gondban lesz és az izomsérülések elkerülése érdekében jeleztem, hogy nekem érdekes helyen van a vénám, úgyis mondhatnám bénám. Megtaláltuk és már töltötte is tele az üvegcséket.

A művelet befejeztével jeleztem, hogy a vérem bizonyára hígabb lesz, a balesetem miatt 10 napon át adagolt Fraxiparinennak köszönhetően. Megköszönték a hasznos infot és néhány percre leültettek. Következő állomás a röntgen és az ekg volt. Ezeken mind átmentem. Ezután Dr. Velbeke, -akiről akaratlanul is Pet van Ekke jutott eszembe- mért, minden irányból, kopogtatott majd végezetül a hozzájárulásomat kérte a HIV vizsgálathoz és kitöltött egy vizsgálatkérő lapot Dr. Mercierhez aki a látásommal volt hívatott foglalkozni. Térkép segítségével hamar megtaláltam Mercier doktort, aki gyors ám alapos vizsgálat után azt mondta "Your vision is perfect". Remek, gondoltam. Itt az ideje, hogy megkezdjem brüsszeli látogatásom érdemi részét és lejelentkezzek az adminisztráción. Mrs.Derbit, barátságos flamand nő röviden összefoglalta a juttatásokat és a fizetési kondíciót majd a kezembe nyomott egy 200 oldalas regulationt és egy térképet a célállomásokkal.

Ide másolom a jegyzetet amit a keddi interjúkról készítettem

DG/E- Kedvesek, bár furi , hogy a 3 oldalas cv-m első oldala alapján egyáltalán behívtak interjúra. Ugyanis valamilyen oknál fogva csonkán kapták meg a művet, így munkával töltött éveim jelentős részéről csak ott értesültek. Összességében pozitív, a munka természete pont az amit szeretnék, konferenciák, meetingek. Meglátjuk ők mit akarnak.

DG/A- Szakadt olasz manó, a nyugdíj előtt álló titkárnőivel és a barom kérdéseivel. Szeretem-e a paradicsomot? Mit jelent nekem szeptember 11? Ha a nyolcból csak egy ajánlatom lesz, talán elgondolkodom. Add uram, hogy ne így legyen.

 

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. április 4. hétfő.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr294262456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása