Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

A Szállító - Misszió Ucclebe (március 28.)

Dél körül tértem igazán magamhoz. Kivánszorogtam a női zuhanyzóba, magamra zártam az ajtót és folyatni kezdtem a csapot, amiből kb. 3 perc múlva már majdnem langyos víz jött. A szobámba visszatérve felvettem a védőöltözetet, arra civilt húztam és magamhoz ragadva a kézbesítésre váró húsvéti csomagot elhagytam az épületet. Gondoltam elsétálok egy darabon, hiszen kellemes idő volt, így elindultam a helyesnek vélt irányba. Átvágtam néhány apró utcácskán, végignéztem a környék prostituált kínálatát, majd az északi buszpályaudvarnál egy térképen leellenőriztem az ulticélt. Nyilvánvalóvá vált, hogy,  ha továbbra is északnak tartok, akkor nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem érem el Brüsszel déli külvárosát. A hátraarc után vidáman lépkedtem tovább a kellemes tavaszi időben, amikor egy mögöttem sétáló sötét bőrű srác köszönt, majd beszédbe elegyedtünk. A nigériai Jonas, aki már 8 éve Belgiumban él, de franciául nem beszél. Az angol érezhetően jobban ment neki, bár ebben meglehetősen elbizonytalanodtam, amikor "What do you do" kérdésemre az "I am walking" volt a válasz. Gondoltam újraformálom a kérdést és mostmár behatároltabban,meglehetősen egyértelműen teszem fel. "So, what's your job?" Jonas tántoríthatatlannak tűnt továbbra is " I am walking" volt a válasza. Egy pillanatra eltűnődtem, milyen remek megélhetési forma lehet, hogy valaki csak sétál. Bár bemutatkozásnál csak a keresztnevét árulta el, tudtam, ha rákérdeznék csak annyit mondana Jonas Walker. A metróig együtt sétáltunk, érdeklődött meddig maradok, mi a programom, ráérnék-e találkozni. Diplomatikusan utasítottam vissza, de búcsúzáskor ragaszkodott a számcseréhez, így ezennel bocsánatot kérek attól a T-mobilostól akinek a száma csak egy számjegyben tér el az enyémtől és azóta egy Jonas nevű srác zaklatja.

Uccle közelebb volt, mint gondoltam és valóban csak arra volt szükség, hogy megleljem a helyes irányt. Néhány perc villamosozás után egy madárdaltól hangos, gyönyörű zöld környékre érkeztem, ahol impozáns társasházak, és villák álltak. Hamar megtaláltam a keresett házszámot és csöngetés után türelmesen vártam, tudva, hogy a csomag gazdája mozgássérült és időbe telik amíg ajtót nyit. Megkaptam az eligazítást, és azt követve a negyediken kiszálltam a liftből, majd balra fordultam. Az ajtó már nyitva volt, bentről pedig egy hang invitált. Kedves, kicsit szomorkás, idős ember ült előttem, kerekesszékben. Bemutatkoztunk, majd hellyel kínált. Az elkövetező közel egy órában kellemesen elbeszélgettünk, felajánlottam a segítségem, de nem élt vele. Búcsúzóul elővett 50 eurot a tárcájából, hogy a fáradtságomért azzal jutalmazzon. Jeleztem, hogy nem volt megterhelő és egyébként is nem ezért tettem. Ragaszkodott hozzá, hogy tegyem el én pedig a további szájtépést elkerülendő elfogadtam. Az önzetlenség most már tényleg egy globálisan ismeretlen fogalom lenne? Gondoltam nemes célra fordítom a pénzt és visszaútban a Midin megveszem belőle a vonatjegyet Luxembourgba. Így is lett, de előtte még megjutalmaztam magam egy nagy adag Häagen-Dazs fagyival. Igazán megérdemeltem.

 

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. április 3. vasárnap.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr414262455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása