Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Na, öregebb vagyok. Tegnap 6-tól lehetett keresni az orvost, aki elmondta hogy apám állapota stabil, bár még intubálva van. Anyámnak én fordítottam, mert ő nem vészhelyzet rajongó. Reggelre nem állt be változás, így kicsit kétségbe estünk, mert még mindig nem tudták kivenni a tubust. Én elmentem kapálni, anyám pedig megígérte, hogy hív. Végül fél 11 körül úgy döntöttem, hogy önhatalmúlag felhívom az intenzívet és nagylány módjára érdeklődöm.

-J bácsi jól van, kivettük a tubust, lehet jönni látogatni!

Hurrá, Abby nővér rövid információhalmaz felvidított. Azonnal hívtam anyámat és megbeszéltük, hogy lelépek a munkahelyről és bevesszük a kórházat. Egy óra múlva már az altatóorvossal beszéltünk, aki hétköznapi nyelven is tudtunkra adta, hogy Bubu jól van. Anyám előkapott a tárcájából egy borítékot és átadta. A doki persze próbált visszakozni, de végül elfogadta. Anyám kicsit megrémült, hogy mi van ha az üres borítékot adta át,de aztán megnyugodott, mert a nem nyert feliratúak a táskájában maradtak. Pár perc múlva már csengettünk az intenzív ajtaján, Malik betessékelt minket és végre személyesen is találkozhattunk Abbyvel. Az öltözőben kísértést éreztem , hogy anyámat Corday doktornőnek szólítsam, mert a kis műtős cuccban pont olyan volt. Bubu rögtön az ajtótól jobbra feküdt, mindenféle csövek lógtak ki belőle, oldalán diszkótáska, de a körülményekhez képest jól nézett ki. Amolyan virgonckodó frissműtött. Közölte, hogy fel tudna állni, mert olyan erős. Mondtam neki, hogy mindenféle felállást verjen ki a fejéből. Tapicskolta a kötést a mellkasán, közben jelezte, hogy nem fáj. Sőt, a szívét eddig gyötrő tompa szúrás is megszűnt. Jól van és ez a fontos. Azt még nem mertem tőle megkérdezni, hogy milyen volt odaát...

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. január 20. csütörtök.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr774262407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása