Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Egy korábbi, addig soha nem látott mennyiségű kommentet (30) generáló bejegyzésem sikerén felbuzdulva újra divat témában ragadtam klaviatúrát. Nem tudok ugyanis szó nélkül elmenni a számomra teljesen új  jelenség mellett, mert hihetetlenül foglalkozhat, hogy vajon mi állhat a hátterében.

Valamilyen ostoba okból kifolyólag mindig azt gondoltam, hogy az évszak és az öltözködés között, van valami összefüggés, de az élet számos olyan példát sodor az utamba amely megdönteni látszik a teóriámat és itt most nem a havat papucsban és télikabátban taposó fekete asszonyokra gondolok, hanem azokra a divatot diktáló, de legalábbis követő nőkre, akik egy napsütéses szeptemberi reggelen a gardrób előtt hajat tépve, végül a téli csizma mellett döntenek. Azokra, akik az augusztus esős hetekben ragaszkodtak a flipp-flopphoz, kockáztatva ezzel egy vesemedence gyulladást, de most, amikor még napokra bitorolhatnák azt, inkább nylon harisnyát húznak és térdig érő, súlyos csizmát. Nem mondom, hogy én minden tekintetben a praktikum híve vagyok, mert olykor megesik, hogy beteljesületlen gyermekkori vágyaimnak engedve magamra veszek egy-egy, az évszakban teljesen inadekvát ruhadarabot, de ilyen mértékű extremitásra sosem ragadtatnám magam.

Miért? Miért van az, hogy az utcán ma minden második nőn vastag, téli csizma volt? Fontosnak tartom kihangsúlyozni, hogy téli, mielőtt arra a téves következtetésre jutna az olvasó, hogy nem ismerem fel a nyári csizmát, aminek egyébként a létezése megint csak megérdemelne egy külön posztot. Tudom, a vezető divatmagazinok nemes egyszerűséggel csak azt mondják a minihez felhúzott, szőrmével bélelt csizmára, hogy drastically stylish. Szerintem viszont ez az egész incredibly childish. Vagy tévedek, és ma a legtöbb nő, aki az európai negyedben megfordult lovagolni ment?

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. szeptember 6. hétfő.  |  20 komment |   | 

Címkék: divat nyár csizma

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr714263897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Béb · http://bebazagressziv.blogspot.com 2010.09.07. 07:37:53

Azért megírhatnád, honnét a kép! Pont egy ilyet szeretnék... :-D Olyan hirtelen változik minden a divatban - nehogy tudjuk követni... Én pl még le vagyok ragadva ott, h a cipő meg a táska passzol egymáshoz, hogy nyakban kötős felsőhöz nem veszünk simapántú melltartót és, h a csizmát kb októbertől április elejéig szokás hordani. Ja! És a magasszárú csizmának nevezett jószágból nem kandikálnak ki elől a lábujjak - júliusban. De én le vagyok maradva, úgy tűnik...

Ismeretlen_21153 2010.09.07. 09:58:43

Bocs Béb, de valami ezer évvel ezelőtti gyűjtőmunka eredménye, fogalmam sincs honnan a kép. Egyébként megnyugtat, hogy nem csak én vagyok lemaradva.

Ismeretlen_67331 2010.09.07. 10:38:15

én csak irigylem ezeket a nőket, hogy nekik nem izzad a lábuk :-o

Ismeretlen_21153 2010.09.07. 10:44:34

@mimke egy ilyen harisnya-csizma kombóban mindenkinek izzad a lába szerintem. Aki az ellenkezőjét állítja, annak vagy anhidrózisa van, vagy hazudik :)

Ismeretlen_67331 2010.09.07. 11:38:21

Bár dunsztom sincs, mi az az anhidrózis, de az tuti, hogy nem lennék ott, amikor ezek a nőcik szexin leveszik a lábbelijüket ;)

Nikol · http://unserwien.blogspot.com/ 2010.09.07. 11:49:42

Szia! A legviccesebb az, hogy nálunk is előkerült a csizma a 18 éves lányom ruhatárából. Mindez azért, mert tavaly a tél végén vettünk 2 pár csizmát leárazva és egész nyáron a telet várta... A reggel 10 fok neki bőven elég volt ahhoz, hogy előszedje hőn áhított csizmáit. Pedig én elég emelt hangon győzködtem, hogy még egyáltalán nincs itt a tél és mit fog felhúzni 0 fokban? De nem hatottam meg... :-) Ui: azért ezek a csizmák számomra nem igazán téli csizmák, mert egyáltalán nincs vastag bélésük. Tuti nem húznám fel őket igazi hóban és hidegben. Én mondjuk leginkább ezt a részét nem értem, hogy miért nevezünk valamit téli csizmának, amikor alig van több vagy melegebb matéria benne, mint egy normál félcipőben? Én ezért nem is pazarlom a pénzt csizmára. Ja, meg azért mert főleg autóval járok. :-D

Ismeretlen_100994 2010.09.07. 11:58:12

Imádom! Főoldal! Én sosem értettem a csizmajelenséget. Tél. Négy harisnya, miniszoknya, csizma. Minek? :)

Ismeretlen_21153 2010.09.07. 12:11:20

@mimke az anhidrózis az izzadás képességének teljes hiánya. A lábszag pedig a csomag része :) @Nikol az ő korában még én is dacoltam, ha egy-egy új item mielőbbi használatba vételéről volt szó. Hóban, fagyban, amiből azért itt nem nagyon jut ki nekünk, én többnyire ragaszkodom a bakancsomhoz. @Szemtelen Tyúk ugyan így érzek, de ne húzzuk ki Manélánál a gyufát :) Mondjuk hasonló képpen értetlenül néztem a minap, amikor hirtelen 10 fokot esett a hőmérséklet és a fekete asszonyok szőrmesapkában, télikabátban, valamint szandálban üldögéltek a buszon.

Nikol · http://unserwien.blogspot.com/ 2010.09.07. 13:22:19

A fekete asszonyok nekem is totál rejtély. :-) Nyáron fekete átmeneti kabát, farmer, szandál, kendő. Télen fekete átmeneti kabát, farmer, szandál, kendő. :-D Szerintem nincs hőérzetük vagy ez az öltözék folyamatosan ugyanolyan hőérzetet biztosít. A nyáron a 40 fokban gondolkodtam azon, hogy ki kellene próbálni, hátha tudják a tuti megoldást. :-)

Dettus 2010.09.07. 13:59:18

Kedves Béb ! A csizma Camel Activ, törökbálinti premier outlet camel boltjában lehet hogy még van.... legalábbis tavasszal még volt !

Ismeretlen_21153 2010.09.07. 15:33:34

Köszönjük a megfejtést :)

Ismeretlen_117278 2010.09.07. 19:54:35

Nem értetek ti ehhez :P

Ismeretlen_21153 2010.09.07. 20:28:16

ugye, megmondtam! :)

Ismeretlen_74111 2010.09.08. 07:37:36

Gabóka, egyszer csinálni kellene egy képriportot, hogy miket hordanak itt az emberek. Jó szines lenne! :))) Viszont ami a lányoknak rendkivül tetszik, hogy mindenki lazán azt hordja, amihez kedve van és abban boldog, nem feltétlenül követik itt a divatot. Teljesen képtelen dolgokat tudnak magukra huzni időnkét. Szerintem ezt a tiritarkaságot ami itt van, látni kellene mindenkinek! És milyen boldogok benne! :)

Lékó Anna · http://lekoekbrusszelben.blog.hu 2010.09.08. 14:11:45

Csizma valóban nem egy praktikus viselet, viszont imádnivaló. Mostanra inkább egy gumicsizmát ajánlanék, ami szintén nem egy jól használható darab, mivel max. 1órás hordásra ajánlott, a lábad fázik benne, de legalább az összes pocsojába belegázolhatsz, mint egy 2 éves.:-) Egyébként inkább túl, mint alul... Télen sokkal megrázóbb egy-egy szandál, flip-flop, szoknya összeállítás. Ja, és a gyerek óvodájában benne van a házirendben , hogy nem lehet melegítőben vinni:-)) Ezt otthon is bevezetném.

Ismeretlen_21153 2010.09.08. 15:23:42

Csizma van rajtad, mi ?:))) A gyerek gardróbja meg házirendtől függetlenül is tökéletes. A kordzakóban megzabálom. Ha kinövi ki ne dobjátok. A zakót, nem Botit !

Lékó Anna · http://lekoekbrusszelben.blog.hu 2010.09.08. 15:33:43

A nyri ruha csizma kombóra még nem vitt rá a lélek, de basszus tetszik...:-D Most gumicsizma, meg a gyereken is (nem ugyanolyan.) Most indulunk tapicskolni, lakásban nem hordunk csizmát:-) Tudod nekem gumicsizma volt a jelem az oviban:-D

Ismeretlen_21153 2010.09.08. 15:47:18

Ez sokmindent megmagyaráz :P

Zsófi 2010.09.12. 00:18:44

ez olyan divatanomália, mint a mell alatt véget érő pufidzseki

Ismeretlen_21153 2010.09.12. 01:03:30

milyen igaz!
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása