Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Tisztán emlékszem a napra, amikor Töki, a második közös karácsonyunkra kapott philips music centerre rákötötte az A-hitelből vásárolt Tannoy M3-as hangfalakat. Utólag visszagondolva ez viccesen hangzik, de ez volt mindennek a kezdete. Ekkor kezdtem megérteni, hogy a zenét lehet "hallgatni" is.  Szép sorban lett erősítő, cd lejátszó, előerősítő és mérhetetlenül sok kábel. No meg persze majdnem tökéletes hangzás. Mert amit a hifista felesége szinte elsőként tanul meg, az az, hogy a hangzás sosem lesz tökéletes. Nincs berendezés, ami mindenfajta zenei stílust hibátlan minőségben tudna visszaadni.Mindig lehet és kell is feljebb lépni.

Fél éve, amikor megvette a Focalokat, bekerült a belga rendszerbe és boldogan újságolta egy reggel, hogy meghívót kapott a high-end kiállításra, amit ma délután meg is néztünk. Igen, együtt, mert a hifista felesége kereshet ugyan kibúvókat, de végül úgyis menni kell. Én pedig mentem, minden szobát türelmesen végignéztem és azt vettem észre magamon, hogy mér nem kényszer, én is őszintén tudtam rácsodálkozni egy-egy NAD, Cambridge audio, vagy Bowers and Wilkins keltette hangzásra, sőt a meghallgatható lemezek közül kettő annyira megtetszett, hogy rögtön meg is vettük. A Geneva XL iránt pedig azonnal plátói szerelemre lobbantunk. Mondjuk ki ne szeretne egy ilyen szépséget a nappalijába? 

 

Az átmenetileg a folyosók falait borító, Bad sound kills the music szlogenű NAD plakátok pedig annyira ütősek voltak, hogy hiba lenne nem megosztani azokat a nagyérdeművel.


source:www.andbenelux.com
POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2009. november 16. hétfő.  |  8 komment |   | 

Címkék: zene high end hifi

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr994263417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_102568 2009.11.17. 14:05:19

Kérdezni szerettél volna tőlem. Itt vagyok a blogodon most megteheted! Ha tudok segítek!

Ismeretlen_21153 2009.11.17. 15:09:52

Sok éve ismertem valakit, aki maminti nicken volt az irc-en. Lehetséges, hogy te voltál?

Ismeretlen_102568 2009.11.17. 15:35:11

Nem én voltam. Egy éve írom a blogom Azóta vettem fel ezt a nevet.

Ismeretlen_21153 2009.11.17. 15:39:49

Köszönöm a gyors választ. Ja, és a lényeg, rendkívüli a blogod.

Ismeretlen_102568 2009.11.17. 16:45:09

Köszönöm a dícséretet. Szívesen látlak. gyere amikor kedved van! Fiatalos lendületes a blogod. Sajnálom, hogy gondjaid vannak az alvással. Fele sem téfa benne. Ha lehet csináld végig a vizsgálatokat!

Ismeretlen_21153 2009.11.17. 18:51:43

Köszönöm a kedves szavakat. Már túl vagyok az alvás para komoly részén. Sok vizsgálaton vagyok túl és úgy tűnik csak átmeneti volt a gond.

Ismeretlen_4550 2009.11.17. 22:40:29

Én most szégyenkezve bevallom, hogy a Philips házimozi nekem már minőségi hangzás. Persze én nem ismerem a hifi rejtelmeit. De nem tettem le arról, hogy egyszer legyen egy jó hifi szerkóm, üzenem a hifistának.

Ismeretlen_21153 2009.11.18. 00:15:42

szerintem örömmel segít majd neked a választásban, ha elérkezik az idő.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása