Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Már jóideje dacolva a természettel, futtatjuk ezt a projectet, mert hisszük, hogy tökéletes génkészletünk továbbörökítése nem ütközhet falakba. A "jóideje" alatt éveket értek. Nem akartuk mi ezt a véletlenre bízni, éppen ezért még otthon elmentünk az egyik meddőségi centrumba, ahol futószalagon érkeztek a gyerekek olyan párokhoz, akik már végleg lemondtak a gyermekáldásról. Amikor először léptem a doktorúr irodájába, azonnal megpillantottam a falat, ahol olyan gyerekek képei voltak, akik az ő segítsége nélkül nem jöttek volna világra. Bíztunk hát benne, otthagytunk sok tízezer forintot és ki is derült, hogy a hiba az én készülékemben van, méghozzá PCO formájában, ami ugyan kezelhető gyógyszerekkel is, de a laparoszkópiás beavatkozás a leghatékonyabb, melynek eredményeképp egy évre fogamzóképes lehetek. Azért csak egy évre, mert ennyi idő szükséges a cisztáknak, hogy újratermelődjenek, mondta doktor. Már elő voltam jegyezve a beavatkozást megelőző rutinvizsgálatra, amikor megjött az értesítés jelenlegi munkahelyemtől, hogy felvettek. Nem volt mit tenni, a baba projectet egy időre fel kellett függeszteni. Időközben kiderült, hogy a neves kórház meddőségi centrumában több orvos ellen is eljárás folyik, mert mindenkit műtöttek, ha kellett, ha nem. Többek között a mi doktorunk is gyanóba keveredett én pedig titkon kicsit örültem, hogy rám ott nem került sor soha.

Időközben a dolog újra aktuális lett és elérkezettnek láttuk az időd , hogy felkeressek egy helyi doktort. Fontos szempont volt, hogy beszéljen angolul, mert az anyanyelvemen kívül ez az egyetlen, amelyen képes vagyok gond nélkül ismertetni a problémámat. Dr. Buxant nevét és elérhetőségét kicsi görög mackótól kaptam és még szeptemberben bejelentkeztem hozzá. Növelte a belé vetett bizalmamat az is, hogy csak november 17-re volt időpontja, ebből ugyanis azt voltam kénytelen leszűrni, hogy népszerű. Nos, Dr Buxant irodájának fala, nincs tele gyerkek képeivel, viszont hihetetlen türelmes, megynyugtató és kedves. Abban a fél órában valóban azt éreztem, hogy neki is az a célja, mint nekem, hogy megoldjuk a problémát. Az úton már elindultam. Remélem jövő ilyenkor többről számolhatok majd be...

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2008. november 18. kedd.  |  5 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr124263221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_4550 2008.12.03. 11:41:56

Drukkolunk!

Ismeretlen_81913 2008.12.03. 12:45:22

Szorítok ezerrel!!!

SPG 2008.12.03. 16:17:25

Igen, úgy legyen :-) De jó, hogy írsz megint!

PE 2008.12.04. 13:19:44

Oszt mi lesz, ha rogvest szaporodas 2.0 lesz, mert ilyen esetekben ez nem ritka!!!
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása