Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Több mint 10 éve dolgozom nemzetközi környezetben, így már hozzászoktam, hogy közepesen egyszerű vezetéknevemmel általában nem boldogulnak a kollégáim. Többnyire a keresztnevemen szólítanak, de ha valamiért valamelyikük mégis szájára veszi a családnevem, akkor az úgy hangzik, mintha a közértben a csemege pultnál valaki épp a népszerű, magyar  felvágottból rendelne. Ezzel ellentétben a keresztnevem rém egyszerű, számos nyelvben jelen van, csak az írásmódja változik.

Három éve, amikor itt kezdtem dolgozni, kapcsolatba kerültem az igen neves utazási iroda alkalmazottaival, mivel náluk bonyolítjuk a jegyrendelést. Ekkor kértem, hogy mivel a foglalások rajtam keresztül történnek és a jóváhagyó emailt is én küldöm, tegyék már meg, hogy az aktuális foglalásainkról küldött értesítőt nekem is cc-zik. Ez nem minden esetbe sikerül, ugyanis vagy lemarad, vagy hozzátevődik egy betű a nevemhez. Tegnap aztán amikor a kollégám által küldött másolatból kiderült, hogy a keresztnevem is (h)iperbonyolult, akkor betelt a pohár és az alábbi levelet küldtem az agentnek és kopiztam a jegyre váró kollégának.

"Hi, just a slight correction: my name is Gabriella, though I like the sound of Abriella as well. The only problem with it is that I do not get the e-mails if you keep sending them to this address. Btw, can you issue the ticket?"

"Thank you Abi"-jött is hamarjában a köszönőlevél a remek humorú, görög kollégámtól...

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2008. augusztus 28. csütörtök.  |  1 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr994263149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_74111 2008.08.28. 22:31:40

Hát, ezen akkorát rötyögtem, Gyuszi ide is jött, hogy mit olvastam ilyen jót. Be is lódult egyből az agya! Hi-hi! :)))
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása