Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

A hűtlen elhagyó Schumanplatz-girl látogatásának előkészületeivel foglalatoskodtunk péntek délután. Mellesleg megint igaza volt Soledad doktornőnek és a tüneti kezelés eredményes volt, ugyanis hétvégére rendbe jött a légzésem és mégsem lettem orrspray-függő. Szóval rendbe tettük a villa Monte Carlo földszinti apartmanját, és az északi szárnyban előkészítettem a hálószobát, majd ezt követően kb fél órát szenteltem biopelenkák készítésének. Nem , még nem vagyok ennyire perverz, de Köksi tüzel és a helyi tüzelőbugyi kínálat minden, csak nem felhasználóbarát, így arra a döntésre jutottam, hogy elhasznált pamut lepedőből fabrikálok pelust, klasszikus, megkötőset. Íme.

De ne higgyük, hogy ez volt a nap fénypontja, hiszen SPLG érkezése csak este 8-ra volt előirányozva. Rövid brainstorming Tökivel a menüt illetően, előkészületek és várakozás. Közben hogy hasznossá tegyem magam, kikezeltem a szemöldökömet. Az akció a "Szőke Brezsnyev likvidálása" nevet kapta. Most már olyan mértékben jól nyomom, hogy mást is bevállalnék.  Fél 8-kor aztán jött a telefon mi pedig azonnal autóba csapódtunk és nyomtunk egy hegyeset a Simonisig. Nem tudom, hogy csak belga népi hiedelem-e, de itt azt tartják, hogy az autó jóval többet fogyaszt, ha a világítás be van kapcsolva, éppen ezért sem az autópályán sem szürkületben, de néha még sötétben sem használnak lámpát. Már majdnem a célnál voltunk, amikor egy kivilágítatlan Audi mellett suhantunk el, ő pedig azonnal, klinyatőr használata nélkül becsapódott mögénk. Mintegy 13,5 cm követési távolságot tartva már 500 méter óta a seggünkben volt amikor is úgy döntött, hogy megelőz. Először jobbról, majd  balról próbálkozott, nem kis rémületet keltve bennem. Aki már ült mögöttem az tudja, hogy a veszélyhelyzeteket végig kommentálom és bár tudom, hogy nem hallja, folyamatosan beszélek a helyzet generálójához. Így volt ez most is: Mi az anyádat akarsz drága kiscsillag bazzeg! Ekkor már a körforgalom előtt álltunk de Alinak sikerült beficcennie elém. Duda, integetés faszomat képzelsz bogaram, este kivilágítatlanul!? Ali visszaintett és pattant ki a kocsiból, amit a körforgalom közepén leállított. Ez már nem tréfa gondoltam és megkértem Tökit, hogy azonnal tárcsázza a rendőrséget. Na most azt a menekülést, amit Ali rendezett a telefon láttán, látni kellett volna. Mire kikeveredtem a körforgalomból fel is vették én pedig félreálltam a Bazilika melletti parkolóban és ecsetelni kezdtem a történteket, miközben minden porcikám remegett. Rendszámát bediktáltam, megkérdezték, hogy kérek-e járőrkocsit. Mondtam, hogy felesleges, mert Ali már továbbhajtott. Közeg megköszönte a bejelentést, megkért, hogy nyugodjak meg, majd elbúcsúztunk. Épp kigördültünk a parkolóból amikor két járőrkocsi bukkant fel. Vajon Ali kézre kerítőjének mennyit ajánl a hatóság?

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2007. szeptember 16. vasárnap.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr484262985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása