Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Elképzeltem, hogy életem hátralevő részét egy helyes kis ardennek-i panzióban idegszanatóriumban töltöm majd. Naphosszat sudokut fejtegetek, ebédre chicons gratin-t eszem és közben félhangosan mormolom, hogy "kurvaanyád rohadt belgacom" ekkor a szám szegletében furcsa, az őrültekre oly jellemző mosoly jelenik meg, majd pár perccel később felbukkannak az ápolók. Tiszta pillanataimban majd visszagondolok az idei adventi időszakra és felidézem a tegnapi napot, amikor először vettem kezembe a 479 eurós telefonszámlát és pillantottam meg a kéthavonta érkező cédulán a frais unique és a frais pour Septembre (amikor azt már egyszer befizettem) rovatokat.

Most még nem tudom, hogy ki a felelős mindezért, de kiderítem és meglakol a rohadék. Semmi baj nem lenne, ha ez volna az első alkalom, de tavaly pont ugyanekkor, pont ugyanezzel a trükkel próbálkoztak és miután elismerték a tévedést, 1,5 hónap alatt 3 fordulóban korrigálták a számlát.

Ezért azt kérném a Jézuskabácsitól Karácsonyra, hogy adjon nekem sok türelmet és kitartást a francia tanuláshoz, hogy jövőre, ha újra próbálkoznának, akkor az anyanyelvükön tudjam elküldeni őket a picsába pokolba.

Az üzenőfalat és a commentboxot meg megszüntetem a francba, mert senki sem használja már jó ideje. Szar napom van na, és még a tetves eső is esik.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. december 6. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr304262797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása