Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Jók a trénerek, sok a lengyel, én pedig élvezem a beilleszkedést (így hét hónap távlatában) elősegítő 4napos megmozdulást. Brüsszeltől nem messze, egy helyes kis flamand faluban vagyunk, az erdő közepén. Annyira megfogott a környék, hogy azonnal házakat kezdtem keresni a neten. Megfizethetőek és majdnem mindegyikhez ősfás park van. Klassz volna valami zöld a kutyáknak, mert ahol az esti sétákat bonyolítjuk zöldnek ugyan zöld, de koszos, kicsi és életveszélyes. Utóbbit azért állíthatom nagy magabiztossággal, mert tegnapelőtt este a nagy esőzések után, hatalmasat zakóztam az aprócska dombon két lépés megtétele után. Szerencsére együtt tudtam röhögni Tökivel. Ma kicsit feszített tempóban dolgoztam, egészen 7-ig, így a garnélás fetuccini elkészítése és elfogyasztása után ágynak estem. 11-körül arra ébredtem, hogy Nirvánáék zenéje mellett ütemesen veri valaki a falat. Kinéztem a folyosóra és láttam, hogy lengyel barátunk próbál hatást gyakorolni elvetemült szomszédainkra. "Bezzeg amikor reggelente kérdezlek, hogy hallottad-e az éjjeli menetet, akkor mindig nemleges a válaszod"- gondoltam és visszatértem a lakásba. 2 perc múlva csapódott az ajtó, további pár perc és elkussoltak.

 

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. január 19. csütörtök.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr124262668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása