Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Amikor fürdés után úgy érzi a nő, hogy itt az ideje a szokásos emlővizsgálatnak, akkor nincs mese, meg kell tenni. Én nem értem a végére, mert már a bal tövében egy mandula nagyságú csomót tapintottam. Nem volt pánik, megmutattam J-nek , de ő megrettent. Ekkor már én is. Azonnal telefonos segítséget kértem Zs-től aki három mellrákot küzdött le. Állítása szerint az elsőt egy elszabadult habverő okozta oly módon, hogy bekapcsolva maradt és amikor bedugta, betekerte a mellét. A sztorit egy vacsora keretében ismertette, és a hitelességét igazolta a férje is, arra az esetere, ha  mindez önmagában nem lett volna elég mókás. halálos csapás, nem mertünk Tökivel és J-el egymásra nézni, mert azonnal féktelen röhögésben törtünk volna ki. Mindenesetre kaptam telefonszámot egy magyar orvoshoz, akit azonnal fel is hívtam. Optimális esetben egy hónapra előre adnak időpontot, de hallva a kétségbeesésemet tegnap délután fogadott. Nem rák, nem ciszta, semmi komoly. Úgy megnyomkodta, hogy azt hittem helyet cserélnek a szemeim. Mára bekékült, de a krémet, amit felírt szorgalmasan alkalmazom. Zs-még az autóban látni akarta a rendelvényt én pedig a brüsszeli csúcsforgalomban megmutattam neki a macskakaparást. Komolyan mondom, hogy laikus számára teljesen olvashatatlan, de persze ő egyből rávágta: "Igen, ez hormonkrém".

Na most azt hiszem egy ideig megnyugodhatok, hacsak időközben be nem tekeri a porszívó....

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. november 5. szombat.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr774262642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása