Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Említettem már, hogy felmenőim a szomszéd házban laknak. Tegnap este anyám áttelefonált, hogy aludjak nála, majd ő vigyáz rám, ha éjjel valami gond lenne. Most vagy ennyire kétségbe ejtette az állapotom, vagy attól félt, hogy Töki nem ébredne fel az éjjel, ha itt suhintgatna körülöttem a Kaszás. Követtem az utasításait. Úgy fél 10 körül pizsiben átsuhantam az udvaron, a kispárnámmal a hónom alatt. A régi szobámat nem tudtam újra birtokba venni, mert az elmúlt évek során anyám átminősítette, így most irattár és "titokszoba" egyben. A nappaliban rendezkedtem be, a kanapén. A fájdalom nem enyhült, így anyám corinfarral kínált. Mondom kizárt, én nem vagyok szíves. Furcsa, hogy mikre képes! Ki hinné, hogy 10 perc elteltével már a sima painkillerből sem engedett kettőt bevenni! Valahogy átvészeltem az éjszakát, de reggel 8-kor kidobott az ágy. A nyomást már nem éreztem a mellkasomon, viszont érdekes állagú és színű váladék telepedett meg a torkomban. Azt hiszem hátrébb kerülhettem a listán. Ki nem húzhatott róla, mert az oltári kitolás lenne.

Ja , listáról jut eszembe! Tegnap még a "beköltözés" előtt hívott B., hogy nem fogom elhinni mi történt.

- Na, kiteszem a lábam és máris felpörögnek az események?- Ahamja, Bladet kirúgták.- Mivan?- 3-kor laptop,céges mobil, kocsikulcs lead és kapott egy órát, hogy összepakoljon.- Ez gáz bazzeg, nem volt a szívünk csücske, néha elviselhetetlen volt, de ezt senki sem kívánta neki. - Hát ja, engem utált mondjuk, de ezt azért!- Milyen szar lesz megszokni valami új barom hülyeségeit.- Aham, na viszont lerakom, mert lejár a varázsegyenlegem. Pussz.

- Tsók darling

Ennyi. Alátámasztandó, hogy a hír nem kacsa, ma felhívott két, hogy hétfőn reggel meeting. Maga Homlok szeretne velünk beszélni...

 

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. január 29. szombat.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr924262418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása